Mirë se vini në Wilio!

Ju po shihni Wilio si një klient i paregjistruar

Kaloni në profesionistë
Navigacion
Shërbime
Lista e Çmimeve
Rreth aplikimit
Shkarkoni aplikacionin
Si punon
Si mund të përmirësojmë
Na kontaktoni
Rreth Wilio
Hyni
Mirë se vini në Wilio!

Ju po shihni Wilio si një klient i paregjistruar

Kaloni në profesionistë
Navigacion
Shërbime
Lista e Çmimeve
Rreth aplikimit
Shkarkoni aplikacionin
Si punon
Si mund të përmirësojmë
Na kontaktoni
Rreth Wilio
Hyni

Sherbimet komunale dhe ndertimi i infrastruktures

Jeni duke kërkuar për një ofrues të inxhinierisë civile? Ne kemi 25,683 ofrues në këtë kategori. Dërgo kërkesë.

Fillo

4,538 profesionistë të regjistruar

82,500 projekte të zgjidhura

4.8 nga 5 vlerësimi mesatar i ekspertëve tanë

226 512 Instalimet e aplikimit

Sherbimet komunale dhe ndertimi i infrastruktures

Keni nevojë për një shërbim në fushën e inxhinierisë civile? Wilio do t'ju ndihmojë të gjeni ekspertë cilësorë në projektimin dhe zbatimin e rrugëve lokale dhe me qëllime të veçanta, hekurudhave dhe teleferikut, tubacioneve të gazit. Çmimi i komunikimeve të transportit zakonisht varet nga qëllimi i shërbimeve. Shiko më shumë informacion rreth shërbimeve: konsultime, ndryshime të zbatuara në projekt, kostot e transportit të ofruara nga një prej profesionistëve tanë të 25,683 në kategorinë e caktuar.

Shiko gjithashtu:Çmimet

4,538 profesionistë të regjistruar

82,500 projekte të zgjidhura

4.8 nga 5 vlerësimi mesatar i ekspertëve tanë

226 512 Instalimet e aplikimit

Informacion i dobishëm

Çfarë duhet të dini

Ndërtesat inxhinierike Ndërtesa është një strukturë ndërtimi e ndërtuar me punë ndërtimore nga produktet e ndërtimit që janë të lidhura fort me tokën. Kombinimi i ngurtë me tokën kuptohet për të lidhur bazën solide, lidhjen e strukturës së shtyllave ose ankorave të tjera, ose lidhjen e ndërtimit në rrjetin ose pajisjet teknike të territorit. Megjithatë, është gjithashtu ndërtesat e ndërtuara nën tokë. Ndërtesat siç përshkruhet më lart ndahen në dy grupe themelore të mëdha dhe strukturat e tokës dhe ndërtesat inxhinierike. Ndërtimi i ndërtesave janë ndërtesa të mbuluara duke përfshirë hapësirat nëntokësore. Këto janë blloqe ndërtimi të dizajnuara për të mbrojtur njerëzit, kafshët ose gjërat. Ata nuk mund të kenë mure, por ata duhet të kenë një çati. Sipas qëllimit të përdorimit të ndërtimit të tokës, këto janë të ndara në ndërtesa banimi ose jo-rezidenciale. Në seksionin e ardhshëm, ne nuk do të paguajmë këtë grup strukture, por ne do të përqendrohemi në grupin e dytë të madh të ndërtesave, në ndërtesat inxhinierike. Ndërtesat inxhinierike në aspektin e legjislacionit përcaktohen në grupe sipas karakteristikave të caktuara të përbashkëta. Një nga këto karakteristika është se grupi i strukturës përkatëse ka vendosur kushte në rregulloret specifike statutore, siç është një ligj rrugor, një ligj mbi pistën, telekomunikacionin, një ligj minerar dhe kështu me radhë. Grupi i parë i ndërtesave inxhinierike janë ndërtesat e autostradës, rrugët, shtigjet, thellet ose parkimi i zbuluar. Këtu është ndërtimi i korridoreve të transportit në sipërfaqen e Tokës me faktin se ato ndahen më tej me intensitetin e ngarkesës së trafikut, sipas mundësive natyrore të faqes kryesisht në lidhje me mbrojtjen e mjedisit. Në këtë grup të ndërtesave inxhinierike, është gjithashtu e nevojshme të dimë se ekziston një ndarje për ndërtimin dhe menaxhimin e rrjetit rrugor midis kompanisë kombëtare të autostradës, menaxhimit të rrugëve sllovake, njësive më të larta territoriale, qyteteve dhe komunave. Rëndësia dhe pamjaftueshmëria e rrjetit rrugor është një ndikim i madh në zhvillimin e territorit jo vetëm pas faqes ekonomike. Në ndërtimin e këtyre ndërtesave inxhinierike, është gjithmonë një investim i gjerë, peizazh i tokës, një kohë ndërtimi relativisht të gjatë, por edhe për ndërhyrje të vazhdueshme në komoditetin e jetës në zonë, prandaj shpesh përdoren masa të ndryshme shtesë për të zvogëluar ndikimin e rritur Zhurma, pluhuri dhe ndriçimi. Për shembull, muret e zhurmës ose ura të gjelbra që mund të kalojnë në mënyrë të sigurtë përmes autostradës dhe rrugëve të shpeshta. Ndërtimi i një udhëtimi ose autostrade është një ndërhyrje e madhe në territor dhe prandaj duhet të jetë absolutisht normale që, pavarësisht nga rritja e burimeve, të gjitha ndërhyrjet negative jo vetëm në jetën e njerëzve, por edhe në faunën e jetës dhe në florën në territor. Grupi i dytë i ndërtesave inxhinierike janë ndërtimi i hekurudhës dhe ndërtimi i litarëve. Këto ndërtesa janë duke sfiduar planifikimin territorial dhe procesin e autorizimit dhe janë gjithashtu të shtrenjta nga perspektiva e ndërtimit të rrugëve të reja. Sfida aktuale me rëndësi shumëkombësh është nevoja për ndërtimin e korridoreve hekurudhore me shpejtësi të lartë. Kjo zonë gjithashtu përfshin ndërtimin dhe modernizimin e gjurmëve të tramvajit. Për një imagjinatë më të mirë të ndërtesave inxhinierike nga kjo zonë, unë do të jap disa lloje reference të ndërtesave, të cilat janë, për shembull, çelsat hekurudhore, agregatet e kalimit, strukturat e ndërmarrjes hekurudhore dhe riparimin e sipërm, ndërtimin dhe riparimin e hekurudhave dhe kalimit hekurudhor. Rrugët e litarëve që përfshijnë këtë grup të ndërtesave inxhinierike janë një objekt i trafikut të butë ose ciklik, ku është një element i ngarkesës ose tensionit të litarit. Për ne, makinat kabllore përdoren në vendpushimet malore, por edhe në Bratislavë Koliba. Pistë është e nevojshme për të siguruar linjë të drejtuar. Kjo përcakton Kadiáľ do të tërhiqet nga litar për të lëvizur. Sipas pistës lëvizëse, ne e dimë makinat kabllore dhe të pandryshuara. Litar transportues i teleferikut të pezullimit kryhet midis dy stacioneve dhe mbështetur nga mbështetje të shumëfishta sipas lehtësimit të territorit. Automjetet pezullohen në litarin e mbështetjes me anë të të cilave materiali ose njerëzit nga stacioni i luginës transportohen në krye. Rrugë kabllore jo-ndryshore janë, për shembull, një makinë kabllore tokësore që lëviz përgjatë pista (p.sh. teleferik i tokës në Hrebienok, një teleferik për Petřín në Pragë). Rruga më e zgjeruar e litarëve të pandryshuar janë një ashensor i njohur i skive në vendpushimet tona të skive. Grupi i tretë i ndërtesave inxhinierike janë ndërtimi i gjurmëve të ngritjes dhe uljes dhe i përkatësisë së gjurmëve. Kjo është një ndërtesë e përshtatshme tek teknikisht e modifikuar, ku objektet dhe objektet janë ndërtuar me ulje, ulje, lëvizje, mbrojtje dhe trajtim të avionëve. Këto janë plotësuar në mënyrë të përshtatshme nga hapësira për punë mekanike në pajisjet ajrore, zonat e biznesit dhe depo, por edhe për zonat e pastrimit të pasagjerëve dhe të ngarkesave. Sistemi i avionëve të transportuesit mund të formohet nga një ose më shumë rrugë të ngritjes dhe uljes. Sistemi i pistës ndikon në kapacitetin e aeroportit në fjalë. Gjatësia e ngritjes dhe udhëtimit është e vendosur gamën e llojeve të avionëve që mund të futen në aeroport ose nga aeroporti për t'u larguar. Sistemi Rolling Track ndikon në kohën gjatë së cilës aeroplani lëviz midis sipërfaqes së kontrollit dhe zonës së ngritjes dhe uljes. Grupi i katërt i ndërtesave inxhinierike përfshin ura, overpresura, tunele, shkëmbime dhe subways. Objekti i urës është pjesë e komunikimit duke zëvendësuar trupin e saj natyror në një vend që kapërcen pengesën artificiale ose natyrore për të urë. Sipas llojit të tejkalimit, ne mund të ndajmë urat në ura, pantofla dhe footbridges. Ura Ne e kuptojmë një objekt urë që është më i gjatë se dy metra dhe përdoret për të kthyer rrugët, komunikimet e tubacioneve ose për qëllime ndërtimore-montimi. Nëse objekti i urës është më i shkurtër se dy metra, ne e quajmë atë një tregti. Këmba e këmbësorëve përdoret ekskluzivisht nga këmbësorët ose si rishikim ose komunikim shërbimi në urat. Unë ende jap një karakteristikë nga një çështje shumë e madhe dhe e detajuar e urave, të paktën përmbajtja themelore teknike e të gjitha urave sesa ndërtesat inxhinierike. Detyra e tyre është të transferojë peshën e vet dhe një barrë statike ose dinamike që mund të veprojë për çdo urë. Çdo urë për thjeshtësimin bazë ka: - Ura e sipërme, e cila transmeton jo vetëm peshën e tyre, por edhe efektet e të ashtuquajturësve. Ngarkesa e ngarkesës së rastësishme me të cilën është në kontakt të drejtpërdrejtë në strukturën mbështetëse. - Struktura mbështetëse transferon peshën dhe ngarkesën e ndërtesës së sipërme të urës. - Struktura e poshtme transmeton ngarkesën nga e gjithë urën në tokën e themelimit. Grupi i pestë i ndërtesave inxhinierike përfshin portet, kanalet e notit, trajtimin e rrjedhës së ujit, digat dhe dyke dhe ndërtesat e ujitjes dhe meliracionale. Ky lloj i ndërtesave inxhinierike përfshin ndërtimin e punimeve ndërtimore, e cila është rregullimi ose ndikimi i kushteve hidrologjike në natyrë, në mënyrë që të mos ketë dëm të rastësishëm ose sistematik të pronës në mënyrë që të ekonomizohet në mënyrë të sigurt dhe në mënyrë efektive në vend dhe të krijojë kushte për mbajtjen e ujit vendi dhe kështu përdorimi më efikas. Të gjitha ndërhyrjet e ndërtesave të tilla inxhinierike duhet të sigurojnë zhvillimin e qëndrueshëm të territorit, por edhe për të siguruar prodhimin e energjisë nga burimet natyrore të rinovueshme. Pjesa më e famshme e tillë në Sllovaki është uji i Gabčíkovës. Grupi i gjashtë i ndërtesave inxhinierike përmban ndërtimin e gazrave të largëta dhe lokale, ujit, energjisë elektrike, rrjeteve të komunikimit, shtyllave për ata, impiantet e trajtimit të ujërave të zeza dhe stacionet e transformimit. Ky grup duhet të theksohet se për destinacione më të sakta, ndërtesa të tilla inxhinierike mund të ndahen në tubacionet e largëta, telekomunikacionin dhe shpërndarjen elektrike dhe shpërndarjen lokale të tubacioneve dhe kabllit. Dallimi themelor është në kushtet legjislative-teknike të ndërtimit dhe kompleksitetin që rezulton, nëse gjatë planifikimit të ndërtesave, por edhe në zbatimin e tyre. Grupi i shtatë i ndërtesave inxhinierike janë ndërtesa minerare dhe ndërtimi i pajisjeve të minierave. Ndërtimi i këtyre ndërtesave është rregulluar rreptësisht. Ndikimet e tyre që ndikojnë në mjedis janë të mëdha. Prandaj, autorizimi i tyre është shumë-fazë dhe konsumon kohë. Vendet tona më të rëndësishme përfshijnë Banska Stiavnica dhe Kremnica. Është e mundur të njihen vetëm me aktivitetet aktuale në ndërtimin e ndërtesave të minierave, por edhe me historinë e tyre në muzetë tematike. Grupi i tetë i ndërtesave inxhinierike janë ndërtimi i pajisjeve të energjisë, djegia e incineratorëve të gazit dhe mbeturinave. Ne do të donim të tregojmë se ndërtimi i pajisjeve të energjisë aktualisht është i orientuar për të rritur efikasitetin e tyre në mënyrë që energjia elektrike të prodhohet nga nxehtësia e tepërt dhe bëhet fjalë për rrjetin e energjisë elektrike. Një parim i ngjashëm është gjithashtu në dy incineratorë të mbeturinave në Sllovaki (Bratislavë, Košice), ku ngrohja dhe energjia elektrike prodhohen nga djegia nën kushtet dhe kontrollin e rreptë dhe duke rezultuar nga hedhja e mbeturinave. Grupi i nëntë i ndërtesave inxhinierike përfshin ndërtesa për përpunim dhe ruajtjen e mbeturinave bërthamore. Është ndërtesa shumë specifike, ndërtimi i të cilave kontrollohet dhe monitorohet jo vetëm nga autoritetet publike, por edhe organizatat ndërkombëtare. Kjo është për shkak të ndonjë çrregullimi dhe rrëzimi mund të ketë pasojat që do të tejkalojnë kufijtë e shtetit. E gjithë cikli jetësor i një ndërtimi të tillë monitorohet nga afër dhe mospërputhja me masat elementare është sanksionuar. Ndërtesa më e famshme që bie brenda grupit të dhjetë të ndërtesave inxhinierike - ndërtesat e pajisjeve kimike dhe rafinerive është slovnaft. Kjo nuk është shumë e lumtur që vendoset në buzë të kryeqytetit të Bratislavës, por ajo që është më e keqe, prandaj është rreziku i vendndodhjes së saj në kufirin e rezervuarit më të madh të ujit të pijshëm, në një ishull rivet. Ndërtesat inxhinierike përfshijnë gjithashtu ndërtesa të industrisë së rëndë, duke bërë furra të larta, cilindrike dhe shkritore. Është një tjetër grup i pavarur i ndërtesave inxhinierike që mund të ndikojnë ndjeshëm në cilësinë e mjedisit në të gjithë rajonin më të gjerë. Për imagjinatën, ndërtesa më e famshme nga ky grup është ironet e ikjes së hekurit në Košice. Një grup tjetër i ndërtesave inxhinierike janë zbuluar kurse sportive, automobilave, motor dhe biçikleta, kurse golfi. Në këtë grup, ndërtesat janë të përfshira për të siguruar nevojat aktive të popullsisë. Zgjidhja e ndjeshme e këtyre ndërtesave në natyrë është e vetmja mundësi e zhvillimit të qëndrueshëm. Në vitet e fundit në Sllovaki, ndërtesa ne mund të shohim vetëm jashtë vendit, dua të them, për shembull, një pistë garash të automobilave sllovakiaring në ilaçin e arre ose një numër të kurseve të golfit në Sllovaki. E fundit por jo më pak e rëndësishme, ka një grup ndërtesash inxhinierike, të kryera në ndërtimin e parqeve argëtuese dhe pushimi, kopshte zoologjike dhe botanike. Në vitet e fundit, numri i parqeve argëtuese u përqendrua në përdorimin e burimeve termike, të ashtuquajturat aquaparks u rritën ndjeshëm. Duke rritur cilësinë dhe disponueshmërinë e tyre, mundësia e përdorimit rekreativ është siguruar nga një grup i gjerë popullsie. Në të kundërtën, kopshtet zoologjike dhe botanike fokusohen në modernizimin dhe efikasitetin e përdorimit të tokës së caktuar, pasi mundësia e fitimit të tokës tjetër parandalon më shumë zhvillim të kësaj zone. Grupi i fundit i ndërtesave inxhinierike janë deponitë e mbeturinave dhe ndërtesat e tjera inxhinierike që nuk përfshihen në grupet e mëparshme. Këtu do të preknim ndërtesat e magazinimit të mbeturinave, e cila është ende mënyra më e bezdisshme e regjistrimit me formimin e mbeturinave në rritje. Përpjekjet për të ndarë mbeturinat dhe kështu zgjidhjen e pjesës së saj për të ripërdorur është ende i pamjaftueshëm. Magazinimi i mbeturinave nuk është më nga udhëtimi afatmesëm dhe për këtë arsye është e nevojshme të zvogëlohet ndjeshëm sasia e saj dhe në të njëjtën kohë të modernizojë teknologjinë për djegien e saj dhe përdorimin e energjisë tjetër.