Mirë se vini në Wilio!

Ju po shihni Wilio si një klient i paregjistruar

Kaloni në profesionistë
Navigacion
Shërbime
Lista e Çmimeve
Rreth aplikimit
Shkarkoni aplikacionin
Si punon
Si mund të përmirësojmë
Na kontaktoni
Rreth Wilio
Hyni
Mirë se vini në Wilio!

Ju po shihni Wilio si një klient i paregjistruar

Kaloni në profesionistë
Navigacion
Shërbime
Lista e Çmimeve
Rreth aplikimit
Shkarkoni aplikacionin
Si punon
Si mund të përmirësojmë
Na kontaktoni
Rreth Wilio
Hyni

Punime metalike

Jeni në kërkim të një farkëtari për prodhimin e metaleve? Ne kemi 21,777 ofrues në këtë kategori. Dërgo kërkesë.

Fillo

32,341 profesionistë të regjistruar

85,391 projekte të zgjidhura

4.8 nga 5 vlerësimi mesatar i ekspertëve tanë

226 512 Instalimet e aplikimit

Punime metalike

Keni nevojë për shërbim në fushën e prodhimit të metaleve? Wilio do t'ju ndihmojë të gjeni ekspertë cilësorë në prodhimin e gardheve, portave, shkallëve, parmakut dhe kangjellave. Kostoja e prodhimit dhe montimit të strukturave të çelikut zakonisht varet nga gama e shërbimeve. Shikoni më shumë informacion rreth shërbimeve: konsultimi, kostot e transportit, shërbimi pas garancisë i ofruar nga një prej ekspertëve tanë 21,777 në kategori.

Shiko gjithashtu:Çmimet

32,341 profesionistë të regjistruar

85,391 projekte të zgjidhura

4.8 nga 5 vlerësimi mesatar i ekspertëve tanë

226 512 Instalimet e aplikimit

Informacion i dobishëm

Çfarë duhet të dini

Përpunimit të metaleve - artit të përpunimit të metaleve Prodhimi i metaleve është procesi i prodhimit të sendeve dekorative ose të shërbimeve nga metali. Rezultati mund të jenë objekte të ndryshme, nga ngjarjet e bizhuterive dhe argjendit në një masë të madhe, të tilla si anijet, urat dhe rafineria e naftës. Prandaj, ekziston një gamë e gjerë e aftësive, proceseve dhe mjeteve në përpunimin e metaleve. Historia e përpunimit të metaleve ka filluar disa mijëvjeçarë. Njerëzit zbuluan tiparet e orëve të caktuara. Ata gjetën se ata mund të prodhojnë një metal me shkrirjen ose një metal u bë pjesë e jetës së tyre në një kohë të shkurtër. Pronat metalike dhe duktiliteti u lejuan njerëzve të kthejnë atë në armë, mjete, stolitë dhe sende të tjera të dobishme. Mjeti më i vjetër i përpunimit të metaleve është çekiç. Rreth 2500 para n. l. Njerëzit mësuan të hedhin ose derdhin metal të shkrirë në formë. Pastaj, në metalet neolitike si bakër, argjendi dhe ari formuar në bizhuteri dhe më vonë, një numër i mjeshtërve të talentuar që trajtohen me prodhimin e kulmeve, bizhuteri argjendi ose puse u gjetën në kohën e bronzit. Koha e bronzit ishte një periudhë kur njerëzit filluan të prodhonin skulptura bronzi dhe bronzi aliazh. Një zhvillim tjetër i rëndësishëm në industrinë e përpunimit të metaleve ka ndodhur në hekur kur hekuri është përdorur për të prodhuar mjete të ndryshme të dobishme. Deri tani, ka pasur përparim të madh në industrinë e përpunimit të metaleve, veçanërisht në prodhimin e aliazhit dhe në përdorimin e metaleve për qëllime industriale. Në shekullin e 12-të, bizhuteri të bukura të prodhuara nga argjendi. Goldsmiths filluan të organizojnë Spitalin për shkak të kërkesës së madhe për bizhuteri. Gjatë shekujve të 17-të dhe 18, mallrat e cilësisë së argjendit dhe bizhuteri gjithashtu kërkoheshin shumë në Evropë. Përveç kësaj, në këtë periudhë, Prekolumbiva America filloi të merrej me furnizim me shumicë të bizhuteri me stolitë argjendi. Metalurgjimi përfshin punën me çekiç, tërheqje, rrezitje dhe hedh. Disa nga proceset dekorative në industrinë e përpunimit të metaleve janë embossing, dëmtuar, enamelling, etj Formimi është një grup procesesh ku metalet ngrohin dhe format. Montimi i nxehtë qëndron në një deformim metalik nga shtyn hidraulike dhe çekiç. Ka disa lloje të hedhjes, duke përfshirë hedhjen në rërë dhe predha, investime, centrifugale, rrota rrotulluese dhe presion. Proceset e transportit ndryshojnë metalin në një formë gjeometrike që rezulton në një xhevahir ose zbukurim. Mulliri është një mënyrë tjetër për të formuar argjend duke përdorur një mulli mulliri. Proceset e tjera përfshijnë bluarjen, bashkimin, bashkimin e vështirë, shtrirjen dhe etiketimin. Shkrihet ndryshon xhevahir për të punuar pjesë. Hapi i fundit në prodhimin e bizhuteri argjendi është përpunimi ose modifikimi. Prodhimi i metaleve është një term i gjerë në të cilin përfshihet industria, shkenca dhe metalurgjia. Megjithatë, është gjithashtu një formë arti dhe hobi për shumë njerëz, praktikë që kombinon shumë kultura, gara dhe qytetërime. Produktet metalike, shërbimet dhe objektet dekorative janë bërë nga metale të ndryshme duke përfshirë bakër, hekur, argjend, bronzi, plumb, ar dhe bronzi. Artikujt më të vjetër artificialë ishin nga guri, druri, kockat dhe balta. Më vonë njerëzit mësuan të përfitonin metale nga toka dhe t'i përpunonin ato në lëndë. Rezultatet e prodhimit të metaleve janë kontejnerë, enët, corcles dhe objektet rituale, objekte dekorative, stolitë arkitekturore, stolitë personale, statujat dhe armët. Proceset dhe teknikat e përgjithshme Shumë nga procedurat teknike të përdorura janë në thelb të njëjta me ato të përdorura në antikitet. Për shembull, përpunimi i metaleve fillestare të njohur, për shembull, për rrezitje, embossing, gilding, vizatim wired, smalt dhe gemstones. Formëzimi dhe hedhja Të gjitha pajisjet dekorative u prodhuan fillimisht nga çekiç. Disa pjesë të çdo produkti u formuan veçmas dhe pastaj u bashkuan me temat ose u mblodhën në një bërthamë solide (saldimi ende nuk u shpik). Përveç kësaj, pllakat e bakrit të punuar u formuan në këngë dhe pjesët individuale u kombinuan me temat e bakrit. Një shembull i shkëlqyer i një pune të tillë është statuja egjiptiane e Faraonit Pepi në madhësinë e jetës në Muzeun egjiptian në Kajro. Rreth 2500 para n.l. Dy metoda standarde të prodhimit të metaleve u zhvilluan dhe u vendosën. Metoda e dylli të humbur (hedhja duke përdorur formën e dylli) është përdorur në Egjipt rreth 2500 para n.l. Më vonë, pas metodës së hedhjes në forma me bërthama zëvendësuan procesin primitiv dhe të gjatë të riverit, çekiç mbetet mjeti kryesor për të bërë vepra arti të metaleve të çmuara. Hammer dhe Punch është bërë gjithçka që mund të atribuohet për Asirian, Etrusky dhe Greqisht Golden. Tiędi është arti i ngritjes së zbukurimit në lehtësim nga ana e gomës. Dizajni është tërhequr për herë të parë në sipërfaqen e metaleve dhe motivet kufizohen nga një tracker që transferon pjesët themelore të vizatimit në pjesën e pasme të pllakave. Bordi pastaj ngrihet me fytyrë poshtë në bllokun e asfaltit dhe pjesët që do të hiqen janë duke u përqëndruar në asfaltin e përputhshëm. Pastaj pjatë hiqet dhe lehtësohet përsëri për t'u përballur. Në falsifikim vazhdon, këtë herë dizajni i sfondit është në asfalt. Seri e këtyre proceseve të nxitjeve dhe ri-embedding, e ndjekur nga shtypja, arrin metalin në pamjen e tyre përfundimtare. Ekzistojnë tre lloje themelore të mjeteve - për stroking, në embossing, dhe për të nxjerrë, si dhe një mjet të specializuar me shufra vibrimi ose pranverë që janë përdorur për të arritur zona të paarritshme. Ornamenti në lehtësim prodhohet gjithashtu me mjete mekanike. Një fletë metalike e hollë e hollë mund të jetë e ngjeshur në forma. Të gjitha këto metoda tashmë ishin të njohura në antikitet. Punching. Punching është bërë nga çekiç dhe greva në metal. Këto grushta janë të formësuara në mënyrë që ata të jenë në gjendje të arrijnë ndonjë efekt - ose gravure (të gdhendura nën sipërfaqen e metalit) ose lehtësim që makina metalike dëshiron të krijojë. Dizajni formohet në sipërfaqe dhe lehtësimi mund të merret duke shkruar rajone ngjiture për të formuar sfondin. Një punë e tillë mbizotëruese ndonjëherë krijon lehtësim, por në procesin e dytë është forma e vulosur nga prapa. Trajtimi i detajuar i sipërfaqes së lehtësimit është arritur nga embossing; Kjo shprehje vlen edhe për retushimin dhe kompletimin e hedhjes me pulla të bëra me dorë. Gdhendje. Gdhendja do të thotë prerja ose prerja. Është bërë me një mjet prerës nga presioni i dorës suaj. Ndan materialin kur gdhenden. Kur kallami është shtypur me presion, ky proces quhet gdhendje. Shkarkimi. Sistemi ujdisje i njohur si Damascation ka origjinën në orientim dhe shpesh praktikohet argjendarët në mëngjes në Damask; Nga atje rrjedh emrin. Është futur një tel ari (nganjëherë argjend ose bakër) në sipërfaqen e hekurit, çelikut ose bronzit. Sipërfaqja në të cilën do të formohet modeli është prerë butë me një mjet të mprehtë. Fije e artë është bërë në brazes të vogla të prerjes së zonës me hammers dhe të fiksuar mirë. Niello është procesi i shkarkimit të modeleve të gdhendura zbukuruese zbukuruese me përzierje argjendi ose sulfide. Autorët e parë që shkruan për përgatitjen e Niello dhe aplikimin e tij në argjend, ishin Eraclius dhe TheOchilus në shekullin e 12-të dhe Benvenuto Cellini në shekullin e 16-të. Sipas tyre, nuk prodhohet duke u bashkuar me argjendin, bakrin dhe drejtimin dhe përzierjen e mëvonshme të aliazhit të shkrirë me squfur. Produkti i zi (një përzierje e sulfideve argjendi, bakri dhe plumbi) është pluhur; Dhe pas metaleve të gdhendura, zakonisht argjendi, i lagur me një shije të përdorur për të mbështetur një pjesë të pluhurit dhe metalit është shumë i nxehtë; Niello shkrihet dhe mbulon kanalet e gdhendura. Niello e tepërt hiqet nga kruarje derisa kanalet e mbushura të jenë të dukshme, dhe më në fund sipërfaqja është ngjitur. Zbutje Ka dy mënyra për të aplikuar smalt në metal: dhoma, ku floppy në Kove janë të mbushura me smalt; dhe cloisonne në të cilën rripa metalike aplikohen në sipërfaqen e metalit që formojnë qeliza dhe pastaj është e mbushur me smalt. Gildim. Gilding është një dekoratë artistike e drurit, metalit, gipsit, qelqit ose subjekteve të tjera nga veshja e arit në formë fletë ose pluhur. Kjo shprehje vlen edhe për përdorimin e argjendit, paladiumit, aluminit dhe lidhjeve të bakrit. Popujt më të vjetër të popujve historikë kishin kapuçin e kryevepër, e cila teston mbivendosjen e një fletë të hollë ari në bushings mbretërore të mumit dhe mobiljeve të lashta të Egjiptit. Kontrolli kinez dekoruar dru, qeramika dhe tekstile me modele të bukura të artë. Grekët ari jo vetëm dru, masoneri dhe skulptura mermeri, por edhe aplikohen në Amalgamin e Artë, duke përdorur ngrohjen e shtyrë merkurin dhe e la veshjen e arit në sipërfaqen e metalit. Nga grekët, romakët marrin artin, falë të cilave tempujt dhe pallatet e tyre shkëlqejnë nga një prarim i shkëlqyer. Vendosja e artë në gjethet e hollë 0.25001 centimetër zakonisht bëhet me dorë, edhe pse makinat janë përdorur deri në një farë mase. Pas prerjes në një shesh standard prej 9.84 centimetra, biletat futen në mes të gjetheve të librave të vegjël dhe të gatshëm për përdorim të shkatërrimit. Shumë substanca ku mund të jetë hakmarrja e artit dhe arritja e efekteve të reja dhe të mrekullueshme, mund të kërkojë rregullime të veçanta dhe aplikime të metodave dhe materialeve të saj. Të gjitha llojet e prerjes kanë disa procedura themelore. Për shembull, substrati për t'u dorëzuar duhet të përgatitet me kujdes nga veshja bazë. Ngjyra të lëmuara, llaqe ose ngjitëse nënshkrimin përdoren sipas llojit të materialit me rërë. Metalet e korrozionit mund të pikturohen (dhe të mbrojtura) me një shtresë thelbësore ose ngjyra oksid hekuri. Modelet gjithashtu mund të vendosen duke shtypur ose hedhur, shkumës pluhur ose pigment të thatë nëpërmjet letrës së shpuar të bërë me rrota të pulpingut të bashkangjitur në vertebrorët; Paraqitja e kthyeshme ju lejon të arrini hartimet më të komplikuara. Në mënyrë që të krijojë një sipërfaqe ngjitëse në të cilën ari është për të mbajtur, është e nevojshme për të përgatitur sipërfaqen e sipërfaqes së gilt. Lloji i ngjitësit të përdorur varet nga lloji i sipërfaqes për të qenë i stolisur dhe nëse është e nevojshme që ngjitësi të varet me shpejtësi ose ngadalë. Kur ngjitësi është mjaft i tharë, fleta e artë ose pluhuri mund të aplikohet. Bileta e Artë mund të aplikohet nga libri në sipërfaqen e objektit të stolisur. Megjithatë, megjithatë, gjuri i artë mban një libër në mënyrë të vendosur në dorën e majtë me një biletë ari të mbuluar, dhe me një mjet të sheshtë dhe të mprehtë duke marrë feta ari. Pastaj një furçë camel me kujdes aplikon me kujdes bileta të artë për sipërfaqe të gatshme. Bileta e furçës mban falë një energjie statike që strehimi është krijuar nga butë me furçën pas fytyrës. Për disa procese të Goving, përdoret një mbajtës i pad. Është një copë druri drejtkëndëshe, një pjesë e madhe rreth 23 x 15 centimetra që është e shtrënguar me flanel dhe të mbuluara me një lëkurë viçi të trajtuar; Rreth një fund të mburojës pergamene mbron një letër të butë para rrjedhës. Kur hakmarrja është e përfunduar, zona e mbuluar me gjethe duhet të rubbed me cilësi të butë pambuku kirurgjikale. Kështu, arrihet një shkëlqim i lartë i sipërfaqes së stolisur. Pjesët e lirshme të arit Ndoshta nga puna e përfunduar për të hequr një furçë të veshjes deve. Ari ari mund të pluhur me fërkim përmes një sitë me rrjetë të butë. Megjithatë, ari pluhur është gjithashtu i shtrenjtë se shpesh zëvendëson pluhurat e bronzit. Nëse fletë e artë përdoret për bomba dhe çati të ndërtesave, përdoret në formë fjongo. Proceset e mbarimit të tilla si lustrim ju mund të gjeni skulpturë.