Mirë se vini në Wilio!

Ju po shihni Wilio si një klient i paregjistruar

Kaloni në profesionistë
Navigacion
Shërbime
Lista e Çmimeve
Rreth aplikimit
Shkarkoni aplikacionin
Si punon
Si mund të përmirësojmë
Na kontaktoni
Rreth Wilio
Hyni
Mirë se vini në Wilio!

Ju po shihni Wilio si një klient i paregjistruar

Kaloni në profesionistë
Navigacion
Shërbime
Lista e Çmimeve
Rreth aplikimit
Shkarkoni aplikacionin
Si punon
Si mund të përmirësojmë
Na kontaktoni
Rreth Wilio
Hyni

Implementimi i projektit

Po kërkoni një projektues për një projekt zbatimi? Ne kemi 21,437 ofrues në këtë kategori. Dërgo kërkesë.

Fillo

32,341 profesionistë të regjistruar

85,391 projekte të zgjidhura

4.8 nga 5 vlerësimi mesatar i ekspertëve tanë

226 512 Instalimet e aplikimit

Implementimi i projektit

Keni nevojë për zbatimin e një projekti shërbimi? Wilio do t'ju ndihmojë të gjeni ekspertë cilësorë për të përgatitur raportin shoqërues, raportin teknik përmbledhës dhe situatën e përgjithshme të ndërtimit. Çmimi i dokumentacionit të projektit për ndërtimin zakonisht varet nga qëllimi i shërbimeve. Shihni më shumë informacion rreth shërbimeve: llogaritja statike, fatura e materialeve, vizatimet e ofruara nga një prej specialistëve tanë të 21,437 në kategorinë e dhënë

Shiko gjithashtu:Çmimet

32,341 profesionistë të regjistruar

85,391 projekte të zgjidhura

4.8 nga 5 vlerësimi mesatar i ekspertëve tanë

226 512 Instalimet e aplikimit

Informacion i dobishëm

Çfarë duhet të dini

Projekti i zbatimit të ndërtesës Shtëpi Menaxhimi i projektit është baza në të cilën bazohet çdo projekt ndërtimi. Menaxheri i projektit të ndërtimit duhet të marrë aftësi dhe kompetenca të ndryshme për të lëvizur në projekt dhe për të krijuar një lidhje funksionale me shumë skuadra. Projektet e ndërtimit vazhdimisht kërkojnë ndryshime dhe, në këtë kuptim, menaxhimi i projektit është çelësi i stabilitetit të së gjithë procedurës. Në këtë artikull, ne do të përpiqemi të kryejmë koncepte dhe parime bazë që lidhen me menaxhimin e projekteve të ndërtimit. Çfarë do të thotë menaxhimi i projekteve të ndërtimit (CPM)? Menaxhimi i projektit të ndërtimit mund të përkufizohet si drejtimi, rregullimi dhe mbikëqyrja e projektit nga origjina e tij deri në fund. Qëllimi përfundimtar i menaxhimit të projekteve të ndërtimit është të plotësojë plotësisht kërkesat e klientit për një projekt të qëndrueshëm në aspektin e funksionalitetit dhe buxhetit. Ekziston një gamë e gjerë e llojeve të projekteve të ndërtimit siç janë projektet e ndërtimit të biznesit, banimit, industrial dhe të rëndë. Roli i menaxherit të projektit të ndërtimit Menaxheri i projektit të ndërtimit është përgjegjës për planifikimin, koordinimin, buxhetin dhe mbikëqyrjen e projekteve që nga fillimi deri në fund. Shkurtimisht, menaxheri i projektit të ndërtimit duhet të kujdeset për: Të ndërtojë një buxhet dhe të negociojë vlerësimet e kostos Organizoni urdhrat e udhëtimit Zgjidhni metodën dhe strategjinë më efektive të ndërtimit Qëndroni në kontakt me klientët me porosi ose të punëve buxhetore Diskutoni detajet teknike dhe kontraktuale me punëtorët dhe partitë e tjera profesionale Kini kujdes për stafin në vendin e punës së ndërtimit me ekspertë për ndërtim dhe ndërtim Në disa raste mund të ndodhë, edhe nëse projekti është ende në zhvillim. Përzgjedhja bazohet në procesin e ankandit me furnizues të ndryshëm. Ekzistojnë tre metoda mbizotëruese bazuar në furnizuesin: përzgjedhjen e ulët të furnizimit, përzgjedhjen më të mirë të vlerës dhe përzgjedhjen e bazuar në kualifikim. Furnizuesit duhet të jenë në gjendje të merren me kushtet, çështjet buxhetore, sigurinë publike, vendimmarrjen, menaxhimin e cilësisë, vizatimet e punës, burimet njerëzore dhe matematikën. Menaxhimi i projektit të ndërtimit: karakteristikat kryesore Menaxhimi i ndërtesave zakonisht shtrihet në një numër karakteristikash të ndryshme. Më e rëndësishmja prej tyre mund të përmblidhen si më poshtë: 1. Specifikimi i objektivave dhe planeve të projektit, duke përfshirë propozimin për fushëveprimin, orarin, buxhetin, vendimmarrjen për rezultatet e dëshiruara dhe përzgjedhjen e pjesëmarrësve të projektit. 2. Rritja e efikasitetit të burimeve duke marrë punën dhe pajisjet e nevojshme. 3. Zbatimi i shumë operacioneve përmes koordinimit legjitim dhe menaxhimit të kontratave përmbyllëse, planifikimit, vlerësimit, dizajnit dhe ndërtimit gjatë gjithë procedurës. 4. Zhvillimi efektiv i komunikimit të besueshëm ndërmjet agjentëve për të zgjidhur çdo konflikt që mund të lindë. Parimet kryesore të menaxhimit të projektit të ndërtimit nuk është sekret që menaxhimi i projekteve të ndërtimit është një zonë mjaft e komplikuar. Megjithatë, ka disa parime themelore që duhet t'i mbajnë të gjithë ata që sapo hyn në terren. Çdo gjë fillon duke iu drejtuar pronarit të projektit tek furnizuesit për të aplikuar për oferta. Menaxherët e ndërtimit të cilët janë të interesuar në zbatimin e projektit, pastaj ofrojnë ofertën e pronarit. Oferta do të përmbajë detaje të shumës së parave që pronari i projektit duhet të ofrojë për të përfunduar projektin. Ekzistojnë dy lloje të ofertave të çmimeve: 1. Hapni menu: Office Oferta janë të lidhura në mënyrë të pazgjidhshme me projektet publike. Ky është ankand ku çdo furnizues është i mirëpritur të paraqesë ofertën e tyre. Oferta e hapur është zakonisht e promovuar hapur. 2. Menuja e mbyllur: Projektet private bazohen në oferta të mbyllura. Pronari i projektit dërgon një sfidë për të paraqitur ofertën për një numër të caktuar të furnitorëve. Menaxhimi i projekteve të ndërtimit Pas marrjes së të gjitha ofertave për një projekt të caktuar, pronari për të zgjedhur furnizuesin është një nga tre mënyrat e mëposhtme: 1. Përzgjedhja me furnizim të ulët: Në këtë rast, është një objekt i madh interesi. Kompanitë e menaxhimit të ndërtimit paraqesin marrëveshjet më të ulëta që janë të hapura për përfundimin e projektit. Pronari i projektit zgjedh ofertën më të ulët dhe vazhdon me të. 2. Zgjedhja e vlerës më të mirë: Ky proces vendos theksin në kualifikimin dhe çmimin. Pronari zgjedh ofertën më atraktive në aspektin e cilësisë dhe të parave. 3. Përzgjedhja e bazuar në kualifikimet: Kjo metodë do të miratohet kur kualifikimi përdoret si një kriter i vetëm për përzgjedhjen e menaxhimit të ndërtesave. Kërkesa e kualifikimit (RFQ) i ndihmon pronarët të marrin informacion të mëtejshëm në lidhje me përvojën dhe kompetencën e furnizuesit në organizatën e projektit. Llojet e kontratave Lloji i kontratës duhet gjithashtu të miratohet pas procedurës së përzgjedhjes. Si rregull, ka katër lloje të kontratave: 1. Shuma e madhe: lloji më i popullarizuar i marrëveshjes. Pronari dhe kontraktuesi përcaktojnë një çmim fiks për të gjithë projektin. Çmimi mbetet i njëjtë edhe nëse kostoja e përgjithshme e projektit është më e ulët se shuma e rënë dakord. 2. Çmimi i njësisë: Nëse ka vështirësi objektive në vendosjen e çmimit përfundimtar paraprakisht, kjo metodë është e preferuar. Pronari i projektit ofron materiale me një çmim të caktuar njësi për të zvogëluar shpenzimet. Menaxhimi i projekteve të ndërtimit 3. Tarifa e rritjes së kostos: kontrata e çmimeve plus kostot është marrëveshja më e mirë e kontratës për furnizuesit. Përveç kostos së përgjithshme të projektit dhe tarifës së furnizuesit të dakorduar, pronari duhet të paguajë të gjitha shpenzimet e tjera të paparashikueshme pas përfundimit. 4. Çmimi maksimal i garantuar: Lloji i fundit i kontratës nuk është shumë i ndryshëm nga i mëparshmi. Dallimi kryesor është kostoja maksimale që nuk mund të tejkalohet në këtë rast. Proceset e menaxhimit të projektit Procesi i menysë është ndërprerë dhe tani është koha që të gjithë njerëzit t'i përfshijnë ato në projekt. Në përgjithësi, çdo projekt ka një cikël të jetës standarde pavarësisht nga karakteristikat e tij të veçanta. Kjo strukturë mund të përvijohet në katër faza themelore: 1. Fillimi i projektit gjatë fazës së parë përcaktohet nga objektivi dhe fizibiliteti i projektit. Ky është një fazë vendimtare e të gjithë procesit, sepse mund të tregojë nëse ky projekt është një mundësi e mirë apo jo. Nëse është e nevojshme, do të zhvillohet një studim i fizibilitetit dhe zgjidhja / plani i rekomanduar do të lëshohet në bazë të rezultateve të tij. Sapo të vendoset gjithçka, do të krijohet një dokument (PID). Fillimi i projektit siguron bazat e planit të ndërtimit dhe është një nga objektet më të rëndësishme në menaxhimin e projektit. Eksploroni më pak se sot! 2. Faza e planifikimit në fazën e planifikimit të projektit do të përcaktojë të gjithë punën që duhet të kryhet. Është një aktivitet i vazhdueshëm pothuajse deri në fund të projektit. Prioriteti kryesor gjatë fazës së planifikimit është koha, kostoja dhe burimet për projektin. Bazuar në këto kërkesa, strategjia që duhet të ndiqet. Kjo është quajtur edhe Menaxhimi i Gama. Një tjetër dokument i rëndësishëm që duhet të përgatitet është struktura e ndarjes së punës (WBS), një listë kontrolli që ndan të gjithë punën e nevojshme për kategorinë më të vogël se një funksionim (ju mund ta bëni atë në softuerin tonë të planifikimit të ndërtimit). Vetëm një buxhet, orar dhe punë të përcaktuar, projekti është pothuajse gati për të filluar. Hapi i ardhshëm i këtij procesi vërtet të rëndësishëm është menaxhimi i rrezikut. Në këtë pikë, duhet të eksplorojë të gjitha kërcënimet e mundshme për projektin dhe të dalë me një zgjidhje solide. Së fundi, plani i komunikimit është gjithashtu thelbësor sepse do të sigurojë rrjedhën efektive të informacionit ndërmjet partive të projektit. 3. Faza e zbatimit në fazën e zbatimit vihet në funksionimin e planit të menaxhimit të projektit të ndërtimit. Kjo fazë përgjithësisht është e ndarë në dy procese kryesore: zbatimin dhe monitorimin dhe kontrollin. Ekipi i projektit siguron zbatimin e detyrave të kërkuara. Në të njëjtën kohë, progresi monitorohet dhe bëhen ndryshime. Në fakt, menaxheri i projektit shpenzon shumicën e monitorimit të kohës dhe varësisht nga informacioni që merr, përcjell detyrat dhe mban kontroll mbi projektin. 4. Faza përfundimtare (afati) Faza përfundimtare e projektit është ndërprerja e tij zyrtare. Menaxheri i projektit vlerëson atë që u kthye mirë dhe i referohet çdo dështimi. Në fund ka një raport të projektit, llogarit buxhetin përfundimtar dhe do të ofrojë informacion mbi të gjitha detyrat që mbeten të papërfunduara. Raporti i projektit në kombinim me analizën e çrregullimeve të mundshme do të jetë një reagim i vlefshëm për projektet e ndërtimit të ardhshme. Planifikimi i projektit Planifikimi i besueshëm mund të përjashtojë shumë rreziqe që mund të ndodhin gjatë projektit të ndërtimit. Qëllimi kryesor i planifikimit është përmirësimi i ndarjes së materialeve dhe burimeve brenda projektit. Kjo mund të shmanget nga vonesat e mundshme dhe komunikimi më i mirë midis palëve të ndryshme mund të sigurohet. Ekziston një numër i teknikave të ndryshme të planifikimit që mund të zgjedhin menaxherin e projektit: 1. Diagrami Ganttov: Është padyshim një nga sistemet më praktike që mund të kenë një ekip të projektit në dispozicion. Diagrami i Gantt mund t'ju ofrojë një pasqyrë të projektit të ndërtimit dhe t'ju informojë për detyrat që kanë mbetur ose përfunduar në kohë. 2. Planifikimi i ekuilibrit: Teknologjia e ekuilibrit është një metodë jashtëzakonisht e dobishme për detyrat e përsëritura. Mund të ofrojë ndihmë të jashtëzakonshme në plotësimin e afateve dhe alokimin efikas të burimeve. 3. Metoda e rrugës kritike: Është një nga mjetet më të njohura të planifikimit dhe po ndihmon shumë për të shpërndarë në mënyrë sistematike burimet dhe llogaritjen e saktë të orareve. Shkurtimisht, metoda e rrugës kritike mund të kontribuojë në një përfundim më herët ose të paktën në kohën e duhur të projektit tuaj të ndërtimit. 4. Q-caktimin: Kjo metodë e planifikimit të ndërtesës ka njohur kohët e fundit, sepse lejon menaxherët e projektit të përpilojnë detyra të shumta dhe nganjëherë kontradiktore në rendin e duhur. Ndërtimi i buxhetit të menaxhimit të projektit Përcaktimi i buxhetit është larg nga një prej parametrave më themelorë, të cilat duhet të merren parasysh gjatë hartimit të një projekti ndërtimi. Vlerësimi i kostos mund të jetë një detyrë shumë sfiduese, por nëse bëhet siç duhet, mund të jetë një nga çelësat e suksesit. Si rregull, ka katër parametra bazë që menaxheri i projektit duhet të mbajë në mend: 1. Analiza e projektit: masa e parë që duhet të miratohet është të qartësojë objektiva dhe kufizime të ndryshme në projekt. Kur e bëni këtë, ju mund të keni një ide më të mirë për atë që dëshironi të arrini dhe të cilëve ju duhet saktësisht për ta arritur atë. 2. Vlerësimi i buxhetit: Pas rregullimit të të gjitha prioriteteve të projektit tuaj, koha është të organizoni një buxhet në përputhje me një afat kohor të caktuar. Tani është një kohë e mirë për të aplikuar për oferta nga furnizuesit kontraktualë të interesuar. Ndërtimi i buxhetit 3. Monitorimi i kostos: Sapo do të fillojë projekti i ndërtimit, është e nevojshme të filloni të mbikëqyrni koston e projektit. Sa më shpejt që të filloni të bëni këtë më mirë, sepse do t'ju lejojë të gjeni ndonjë keqpërdorim të burimeve para se të jetë tepër vonë. 4. Kontabiliteti: një departament kontabël shumë kompetent është thelbësor. Në bashkëpunim me ekipin e projektit, ata do të jenë përgjegjës për ruajtjen e funksionimit të të gjitha marrëveshjeve financiare sipas planit. Aspekti ligjor i projektit të ndërtimit Projekti i ndërtimit përbëhet nga shumë detaje të ndryshme. Një nga më të rëndësishmet që asnjë menaxher i projektit nuk duhet të anashkalohet, lidhur me parametrat e saj ligjorë. Një menaxher i përgatitur i projektit të ndërtimit duhet të jetë gjithmonë në gjendje të ofrojë përgjigje për mosmarrëveshjet e mundshme ligjore ose rreziqet që mund të shfaqen. Në këtë mënyrë, i gjithë projekti është i sigurt dhe i ndërtuar mbi themele të forta. Pesë fusha kryesore duhet të merren parasysh: 1. Faqet: Kjo kategori i referohet kujtdo që është i përfshirë në projektin e ndërtimit (furnizuesit, konsulentët, nënkontraktorët, blerësit, etj.) 2. Kontratat: Edhe pse ka disa forma fikse të kontratave për projektet e ndërtimit, shumë herë ndryshimet e nevojshme në marrëveshjet duhet të bëhen, kështu që këshilla ligjore është më se esenciale. 3. Legjislacioni dhe rregullimi: Ekipi i cilësisë së cilësisë mund të sigurojë që të gjitha legjislacionin dhe rregulloret e ndryshme të respektohen në mënyrë korrekte. 4. Prokurimi: Procesi i prokurimit ka të bëjë me blerjen e të gjitha materialeve dhe shërbimeve të ndryshme të nevojshme për projektin e ndërtimit. Prandaj është thelbësore që i gjithë projekti të jetë i rregulluar vazhdimisht nga pikëpamja ligjore. 5. Sigurimi: Nuk ka sekret se ka shumë rreziqe fizike në vendin e ndërtimit. Prandaj, menaxheri i projektit duhet të informohet dhe duhet të merret për të gjitha detajet e vogla në lidhje me kontratat e sigurimit. Përfundim Vendosni një projekt ndërtimi është përpjekje me të vërtetë sfiduese. Ekziston një sasi integrale e parametrave dhe elementeve që duhet të shterohen për të analizuar.